Sunday, May 28, 2006

Verward gemoed

Zoals in een eerdere post aangegeven heb ik het nummer Tangled up in blue van Bob Dylan in het Nederlands vertaald, als 'Met verward gemoed'. Dat heb ik ook maar eens accoustisch opgenomen voor de nieuwsgierigen. Het leek me ook wel eens leuk om hier eens wat muziek te posten. Nu had ik er het volste vertrouwen in dat blogger mij daar behulpzaam zou zijn. Niet dus. Foto's uploaden geen probleem, maar zelfgemaakte mp3-tjes posten gaat niet. Beeld wint het weer eens van geluid (een schande is het!). Ze zullen wel bang zijn dat ze een grote top 40 bieb worden. Hoe dan ook, ik moet dus even wat anders verzinnen. Ik heb nog vrije homepage ruimte bij mijn provider. Ik zal het dus ergens anders neerzetten en hier een link ernaartoe plaatsen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home